Sunday, June 10, 2012

SMASH'ing vacation :-)


Home after 3 1/2 weeks vacations, and I can not believe that these weeks are already over...!

I am a hopeless creative mind, and always have to have something to do. So, this time I had my SMASH-book with me! It was SO much fun, and I know I'm going to enjoy this book in years to come! Remembering every small part of this amazing vacation. This is the first page, and it tells about the VERY LONG journey to Hawaii :-) But, we mad it, and that's already forgotten...hahaha!

Hjemme igjen, etter hele 3 1/2 ukes ferie på Hawaii, og jeg kan egentlig ikke helt skjønne at det hele gikk så fort...!


Jeg er en håpless kreativ person, og kunne jo ikke la være å ha med meg et eller annet kreativt å gjøre. Valget ble ganske enkelt, det ble SMASH-boka mi som ble med. Og det var utrolig gøy å lime inn og skrive hva vi opplevde hver dag, og jeg vet at vi kommer til å ha mange gode stunder med denne boka. Første siden er om den lange flyreisen til Hawaii som allerede er glemt, egentlig...hi hi hi :-)


1 comment:

Marina said...

God søndag. Skjønner at du har kost deg på ferie med den Smashing boken. Har kikket på den hos HobbyKunst og nå ble jeg så inspirert at jeg tror det blir en på meg også. Ha en fin dag. (Har lagt ut et blide av deg på bloggen min, du ser veldig fotogen ut. Håper det er ok?):-)