Tuesday, October 16, 2012

Christmas theme at StampARTic

 We have a ARTSY Christmas theme at StampARTic, 
and if you want to see the article you can click here!



Jeg har brukt Dylusions sprayer, stensiler og stempler på denne jule Art Journalen som består av en gammel bok med porøse sider. Dette gjøre at effekten på sidene mine blir knall bra, og strukturen i sidene blir lett synlig. Selve damen er avisutklipp og digitale sider som Dyan tidligere solgte, men som dessverre ikke lenger er i salg. Alle bokstaver er skrevet for hånd, og jeg har også drodlet for hånd med hvit pen.

I have used Dylusions sprays, stensils and stamps on this Art Journal page with Christmas theme in an old old book with porous pages. That makes the effect with water and Dylusions inks awesome and really visible. All writings are handwritten, as well as the drodeling.
 


Denne tagen er laget med Dylusions sprayer og stempler, og selve tagene er fra Ranger. På midten av den store tagen har jeg festet en mindre tag som er brettet sammen til en "konvolutt". Teksten er stemplet på sticky back canvas fra Claudine Hellmuth.
This tag is made with Dylusions sprays and stamps, and the tags are from Ranger. In the middle of the big tag I have added a smaller tag and folded it into an "envelope". Text is stamped on to a sticky back canvas sheet from Claudine Hellmuth.
 
Håper du liker prosjektene mine :-)
Hope you like my projects :-)

6 comments:

Kreativelena said...

Rå stilig.. Digget de taggene. Det var noe nytt og kreativt.. OG veldig morsome.. Likte luken veldig godt, og selv om jeg aldri selv har turt prøve meg på stilen så tror jeg at luke ideen skal adopteres et sted :-)

Anette said...

Du er bare sååå flink på dette Connie!! Likte veeeldig godt santaclaus siden din! Den var så stilig!! Tror jeg må lifte deg jeg ;)
Tusen takk for inspirasjon!
--klem--

Irene said...

Kjempestilig AJ! Likte drodlinga du har gjort. Herlige knallfarger.

Terese said...

Så mye fint du har laget:) Tusen takk for god hjelp i butikken i dag :)
Terese

Knerten said...

Ha ha, for en herlig clue på tag'en, Connie - digger den :-)
Ha en flott søndag !
Klem
Turid

Introverted Art said...

Og I love the pop up card!